yavasu
uphold ile giriş yap var sadece. Wallet bağlamayı bulamadım bir türlü. Eskiden uphold ile bağlamıştım 3 sene önce. Ondan dolayı mı? Ya da ben mi bulamadım bağlamayı brave wallet ile.